چکیده ای از  جملاتی که طی روزمره بی خبر در ذهن یک شخص نقش میبندد و همچون شهاب سنگی در دل قیرگون آسمان سیاه شب ، ظاهر میشود و ردی از خود  گذاشته و در دل  بی انتهای کائنات  محو  میشه.  حال اگر این جملات متفرقه و  بی ربط را کنار هم  و در دفترچه ای کوچک  یادداشت کنیم    محصول نهایی میشود چنین آش شعله قلمکاری : 


 من یه موجم ک خیالش تا ته دریا رو میره.  تا که ماهیگیر نتونه اونو با  تورش بگیره.    من یه نقطه ی اوجم که قله اش قاف و عرش کبریاست . ولی زمین سردش     ، پر از طرح و رنگ و انگاری به شکل فرش و نقش هاست.  _ دفتر زندگیش  پر از خط خوردگی و تمرین  مشق هاست .   هنوزم توی گوشم  پر از تکرار  حرفاش.   


نباید منتظرت می‌موندم. نباید منتظرت بمونم. همه‌ی دفعاتی که به هر دلیلی منتظرت میمونم، نباید منتظر بمونم.


ولی به نظر من سیگار خیلی هم بد نیست

من اگه یه جاهایی سیگار نمیکشیدم سکته میکردم.


(حرف هایی که  هیچ وقت نزدم)


چه ارزشی داره که بگی‌ دوسم داری اما نشون ندی؟چه فایده که فقط تظاهر کنی بهم اهمیت میدی غافل از اینکه فکرت یه جای‌ دیگست؟


ببین عزیزِ من ؛ دوست داشتن فقط دوتا حرف ساده نیست!ثابت کردن میخاد نشون دادن میخاد.

تو اینارو بلد نبودی،اما هزار بار با رفتارم بهت یاد دادم

یاد دادم دوست داشتن چطوریه

ولی تو نمیخاسی واسه ی من یاد بگیری اما منه احمق همچنان دوست داشتم

جالب اینجاست حتی الانم که دیگه نیسی دوست دارم؛)


ولی بنظرم وقتی یه آدم بگه دلم واسه خودم میسوزه ینی واقعا به نقطه ی اوج رسیده

خاهشا فقد تنهاش بزارید


‏فکت : 

کسی که دوست داشته باشه نمیتونه دیر جوابتو بده .


مهربون باش باهام. من خیلی خودم رو اذیت می‌کنم


تا حالا ب اومدنت فک کردی؟

خب بزار بهت بگم.

دقیقا وقتی از همه بریدم و خسته شدم اومدی

وقتی کسیو نداشتم که اعتماد کنم اومدی

وقتی حتی روزامم‌ تیره شده بود اومدی 

تو دقیقا به موقه رسیدی ؛ چقد خوبه که اومدی.

میشه قول بدی هیچوقت نری؟مدرس نویسندگی خلاق شهروز براری صیقلانی


یه‌شبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد..


تعهد یعنی دورت شلوغ باشه ولی دلت با یکی باشه.


‏برای کسی که لیاقتتونو نداره همیشه دم دست نباشین، نزارین هرکاری میخواد بکنه چون مطمئنه که شما ترکش نمیکنین.


 


‏دلم میخواد تو بغلم بخوابی، منم با موج موهات بازی کنم..



تو نباید کاری کنی که کسی دوست داشته باشه، نباید جور خاصی بشی که بخواد بمونه، نباید خودت رو سانسور کنی که از همنشینیت لذت ببره، تو دنیا ۷ میلیارد آدمه یکی هست که تورو همین جوری دوست داره..


دوست داشتن یعنی ویساشو چند بار گوش بدی و بازم دلت بخواد گوششون بدی..


قهر کنی عادی میشی، زیاد باشی عادی میشی، مهربون باشی عادی میشی، محبت کنی و نکنی عادی میشی، کلا هر گوهی بخوری عادی میشی زیاد سخت نگیر


شاید لمس هر تنی تا لحظاتی کوتاه لذت بده ولی هر بغلی آرامش نمیده‌فرق جسم و روح اینجا مشخص میشه.


روزی میرسه یکیو تا حدی میخوام که نگران این نباشه کی منو میخواد.تا اون موقع هر‌ ترسی برای از دست دادنم طبیعیه.


آدم‌ها یک بار عمیقاً عاشق می‌شوند، ⁣چون فقط یک بار نمی‌ترسند که همه چیزِ خود را از دست بدهند. امّا بعد ⁣از همان یک بار، ترس‌ها آنقدر عمیق می‌شوند که عشق، دیگر دور می‌ایستد.


گاهی وقتا نبودن بضی آدما عین ی کلاس حرفه ایه بهت یاد میده چجوری نبودشونو به بهترین نحو بگذرونی و یاد میگیری قاعده نبودنشون رو.


خیلیا تنها دلخوشیشون همون تک چراغ ریسه دلشونه پس ازشون نگیریم.


وقتی نمیتونی یکیو از قلبت بیرون کنی؛پس بدون اون بی پدر جآیِ درستی نشسته..


یکی باشه که دیگ خبری از دلبستگی و وابستگی نباشه،فق باشه بدونی هس که مراقبت باشه،هس ک پای دو مین حرف زدنات بشینه.


ممکنه هِزار سال منتظر برگشتن یکی بِمونی ولی اگه برگشت قبولش نکنی ! چون عاشقِ اون آدمی بودی که به نظرت "قرار نبوده هیچوقت بره" .   مثل  شین و بهاره.  مگه نه ادمین جان؟