دم خروس؟  قسم حضرت عباس؟  کدام را باور کنیم؟  اتوبوس نویسندگان راهیه  ارمنستان را؟ یا قتل های بازی عمو زنجیرباف را؟ یا  نداشتن فهرست سیاه را؟  خب من که حتما ایمان دارم که شما راست میگویید زیرا در صداقت اهل سیاست جای هیچ شک و شبهه ای جایز نیست . (اوهوم،  اوهوم)  پس خدا نگذرد از سر گناهان افرادی که همچون فرج سرکوهی خونخوار و ملعون و دست نشانده ی امریکای جهانخوار   و بی ادب و لوس،  پشت سرتان قصه سرایی میکنند.     ملیکا گلرویی


بازنشر از تسنیم نیوز


ما فهرست نویسندگان ممنو ع القلم در سازمان وزارت  اطلاعا ت نداشته و نداریم   

  • ب

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم حجت الاسلام یونسی مشاور رئیس جمهور در مورد امور نویسندگان اقلیت‌ها، در حاشیه نشست نمایندگان ادیان توحیدی با وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره سخنان روز گذشته رهبر انقلاب پیرامون ادامه مذاکرات هسته‌ای،نداریمرباره مسائل کلان و اساسی مانند مذاکرات خط نهایی و سخن اصلی رهبر انقلاب مطرح می‌کنند وهمه باید از آن اطاعت کنیم. ایشان از همان روزهای نخست فرمودند من از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنم. امام خطوط قرمز و ملاحظاتی است که دولت مکلف است در آن مسیر حرکت کند.

وی ادامه داد: تاکنون این تیم مورد حمایت مقام معظم رهبری بوده است و ایشان تأکیدات مکرری در حمایت دولت در این حوزه داشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند کلیات و جزئیات مذلاکرات باید با هم برسی شود نه مجزا، گفت: معنای این سخن ایشان این نیست که ما زیر بار توافق کلی برویم و بعداً آن را هرگونه که می‌خواهند تفسیر کنند چرا که آن موقع تفسیر علناً موجب اختلاف می‌شود و استخوان لای زخم می‌ماند. ما توافقی می‌خواهیم که هم عزت ملت و هم دستاورد هسته‌ای حفظ شود و همچنین منافع مالی ما نیز در نظر گرفته شود و کمترین کرنش و خضوعی در مقابل دشمن نداشته باشیم این دقیقا همان چیزی است که رهبر انقلاب فرمودند.

یونسی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی براینکه آیا در زمان حضور شما در وزارت اطلاعات موضوعی به نام ممنوع القلم ها و یا لیست ممنوع القلم وجود داشته است، گفت: من معنای ممنوع‌القلم را متوجه نمی‌شود اینکه چرا یک نویسنده مطلقاً ممنوع‌القلم باشد اگر خوب و منطق برقانون است منتشر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که عنوان شده در زمان حضور شما در وزارت اطلاعات چنین لیستی ایجاد شده است گفت: نه ما چنین لیستی نداشتیم، ما اعتقادی به لیست سیاه نداریم ممکن است یک راه اشتباه و یا مطلبی اشتیاه باشد اما اینکه یک نفر همه آثارش ممنوع باشد اعتقادی نداریم.

انتهای پیام/